Wednesday, July 1, 2009

#11 xbox or playstation dorks

CONTINUATION :)
THIS IS PANJANGGGGGG BUT READ IT! KALAU BORED
RRRRrrrriiinggg
L-hello
M-stress ku wah!
L-owh okay
m-panat layanwah!
L-haha nadawah
L-maris kau ingat masih playstation 1?
M-eh kenapa kau anikan
*silence
M-au kenapa *melayan
L-hahaha gila kuno
M-au banar lai kuno....warna grey lagi tu kuno rasaku eh
L-haha okay
M-lai aku ada xbox haha panat show off skadar'
L-ha eawah? *melayan buduh buduh
M-aku ada yboy new version of xbox
L-aku suka main cooking mama hahahaha panat
M-aku mau bali ps4
L-aku ps6
M- haha manada aku ps10...eh inda ps20... indaa!! psinfinity nah kalah!!
L-SIOK SENDIRI JUA
M-lai aku mau jadi power rangers eh
L-aku jadi yang putih! eh inda silver mesti bekilat haha
M-aku hitam eh inda aku gold...kaya
L-cana tukar jadi power rangers
M-tani masuk arah dunia doranglh *jauh
L-apa masuk dvd? *melayan jua
M-inda masuk laptop...kau buka laptop ampai dilantai flat then kau masuk dalam screenya..MACAM STANLY
L-MACAM STANLEY HAHA YANG ADA 6 RABUT SAJA AH
M-awuwah kesian terlasak sudah rambutnya telampau bnyk makan indomee
L-hahaha aku banci fishnya terlalu smart
M-si efef jua tu
L-CACING!!
M-apaaan
M-ampus ku eh!
*ketawa berabis
L-woi adangth ketawa ah krg mikin ko ampus macam semalam ketawa2 tersadak
M-*tersadak
M-gila kan lasak ku eh ampus ku udah ujung2 jadi stanley ku ni
L-*HANGS UP
M-aiii baiee... *jumps into her computer screen jadi black ranger
THE END

No comments:

Post a Comment